Friday, October 5, 2012

'Skema'ism



"apsal bahasa ko dalam ni skema sangat? Ko nak tulis cerpen ke apa? Patut la takde orang nak subscribe..." kata seorang kawan setelah dipaksa oleh aku untuk mengkritik blog ini. Ohh peluang untuk mengkritik itu dimanfaatkan dengan baik sekali, sungguh jujur dia...

     'Biarlah... bukan blog nenek ko... blog aku..' ikutkan hati memang nak cakap begitu, tapi tak tergamak pula memandangkan dia kawan baik aku dan aku sendiri yang minta dikritik. Hahaha...

     "... err ok... aku akan cuba untuk tidak skema dan lebih relax dalam penulisan... "

     Bukan apa, aku tak nak la nanti dikata merosakkan bahasa. Jadi aku memilih jalan selamat untuk tidak menggunakan bahasa SMS di dalam tulisan aku. (No offence!) Erm... sikit-sikit boleh kot... hehehe...

     Segala kritikan (membina) amat dialu alukan... terima kasih...


P.S.: Happy World Teacher's Day...


Gambar sekadar hiasan semata mata








No comments:

Post a Comment